بهترین روش رفع ترک های پوستی-درمان ترک پوستی باRF

بهترین روش رفع ترک های پوستی

بهترین روش رفع ترک های پوستی چیست؟ در حالی که برخی افراد با افتخار ترک های پوستی خود را به عنوان نشان افتخار نشان می دهند. مردان و زنان دیگری از ترک های پوستی ناراضی هستند. آنها به دنبال روشی برای درمان ترک های پوستی بدن خودهستند. کرم های درمانی زیادی نیز وجوددارد اما مشکل اینجاست که بطور کامل ترک های پوستی را درمان نمی کنند. ساتینا کلینیک، بهترین کلینیک زیبایی تهران پارس، برای کمک به مردان و زنان درمان ترک های پوستی با آراف را انجام می دهد. با ما همراه باشید تادرک بهتری از اینکه چگونه لایه برداری پوست با RF می تواند به  درمان ترک های پوستی شما کمک کند پیدا کنید. هم چنین می توانید با مزایای درمان ترک پوستی باRFوعوارض جانبی احتمالی آن آشنا شوید.

رفع ترک پوستی باRF

ترک های پوستی چیست؟

استریا یا ترک های پوستی ضایعات پوستی هستند که به دلیل نازک شدن لایه ای از پوست به شکل بریدگی ایجاد می شود. از نظر فنی، ترک‌های پوستی نتیجه آسیب به رشته‌های کلاژن و الاستین در لایه میانی پوست به نام درم هستند . ترک های پوستی هنگام بلوغ، اغلب روی ران ها ، باسن و سینه ها ایجاد می شوند. اما در دوران حاملگی این ترک ها بیشتر در نواحی شکم و سینه ها بروز می کنند. ترکهای پوستی در آقایان نیز ایجاد میشوند ولی در خانم ها بسیار شایع تر است.

اسکارها و ترک‌ها نوعی لک هستند که روی پوست ایجاد می‌شوند. ان ها می‌توانند در طیف وسیعی از رنگ‌ها مانند قرمز یا قهوه‌ای تیره ظاهر شوند. عوامل زیادی می توانند منجر به اسکار و ترک های پوستی شوند. اگرچه این علائم باعث ناراحتی نمی شوند، اما می توانند ناخوشایند باشند. این علائم باعث می شودزنان و مردان را به طور یکسان در ظاهر خود احساس ناامنی کنند. با این حال، با توجه به پیشرفت های اخیر در صنعت زیبایی شناسی، ظاهر اسکارها و علائم کشش را می توان با یک سری درمان های زیبایی شناختی دقیق کاهش داد.

تجهیزات منحصر به فردی برای هدف قرار دادن گردش سلولی، هیدراتاسیون، تولید کلاژن و کاهش چین و چروک طراحی شده است. از فرکانس رادیویی فرکشنال یا همان  RFبرای ازبین بردن ترک های پوستی استفاده می شود. این روش باعث بهبودی استثناییترک های پوست در عرض یک ماه و ماندگاری تا چندین سال می شود.

علت ایجاد ترک های پوستی چیست؟

برای درک اینکه چگونه ترک‌های پوستی به طور مؤثر درمان می‌شوند. داشتن اطلاعاتی در مورد علت ترک‌ها به شما کمک می‌کند. زمانی که لایه های میانی پوست اسیب می بیند وبه طور قابل توجهی و/یا در مدت زمان کوتاهی کشیده می شود.احتمال بروز علائم کشش بیشتر است. عوامل رایجی که در ایجاد ترک های پوستی نقش دارند عبارتند از:

• افزایش وزن سریع
  • افزایش سریع عضلات
  • تغییرات فیزیکی در دوران بلوغ
  • ژنتیک

درمان ترک های پوستی با RF چگونه ممکن است؟ آیا دستگاه RFباعث درمان ترک های پوستی می شود؟

بله! از آنجایی که انرژی فرکانس رادیویی به لایه عمیق‌تر درم نفوذ می‌کند تا تولید کلاژن و بازسازی پوست را تحریک کند، این یک گزینه فوق‌العاده برای درمان غیرتهاجمی ترک‌های پوستی است. با تولید کلاژن و سلول های پوستی جدید و سالم، بیماران اغلب متوجه پوست صاف تر و علائم کشش کمتر قابل مشاهده در طول زمان می شوند. ساتینا کلینیک، بهترین مرکز زیبایی تهرانپارس با سیستم RF،با انرژی فرکانس رادیویی باعث ایجاد آسیب‌های ریز به پوست می‌شود. این عمل تولید طبیعی کلاژن بدن را از اعماق پوست تحریک می کند.تکنولوژی ار اف  بهترین روش رفع ترک های پوستی است.

مزایای رفع ترک های پوستی باRF

رفع ترک پوستی یا استرچ مارک باRF چندین مزیت دارد، از جمله:

• روشی بدون جراحی است
  • عملاً بدون درداست
  • برای چندین ناحیه بدن موثر است
  • درمان سریع است، 20تا30دقیقه زمان می برد
  • ارزانتر از جراحی پلاستیک است
  • نتایج طولانی مدت هستند

مزایای درمان با دستگاه RFعبارتنداز:

درمان ترک های پوستی باRF

• بهبود نقاط تیره بدن
  • درمان لکه های قهوه ای
  • درمان هایپرپیگمانتاسیون
  • ایجاد رنگ پوست یکدست
  • درمان پوست کدر
  • درمان بافت پوست خشن
  • بهبود جای زخم آکنه
  • ازبین بردن خطوط ظریف و چین و چروک
  • سفت شدن منافذ
  • نوسازی پوست
  • رفع خطوط ریز و شلی دور چشم
  • درمان سلولیت پوستی

استفاده از دستگاهRF برای درمان ترک های پوستی یک روش زیبایی غیرتهاجمی و بدون درد است.این روش،بهترین روش رفع ترک های پوستی است.

آیا ترک های پوستی بعدازلایه برداری باRF کاملاً از بین می روند؟

بیمارانی که پوست را با RF برای ترک‌های پوستی بازسازی می‌کنند باید انتظارات واقع‌بینانه‌ای از این عمل داشته باشند.ان ها باید درک کنند که اگرچه نتایج مطمئناً خیره‌کننده است، اما بعید است که ترک‌ها به طور کامل ناپدید شوند. در واقع، تنها راه تضمین شده برای از بین بردن ترک های پوستی، برداشتن پوست آسیب دیده است. با این حال، بیماران بهبودچشمگیری در ظاهر ترک‌های پوستی خود مشاهده می کنند. به‌ویژه زمانی که ترک‌های پوستی در مراحل اولیه درمان می‌شوند.

اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. ما در بهترین مرکز زیبایی تهران ، پوستی صاف و یکدست را به شما هدیه می دهیم.با ساتینا کلینیک تماس بگیرید و از بهترین متخصصان زیبایی ما مشاوره رایگان بگیرید.درمان ترک های پوستی با آراف یکی از روش های سرپایی و بدون درد است.

برای درمان ترک پوستی به چند جلسه نیازاست؟

تعداد جلسات به وضعیت پوستی که باید درمان شود بستگی دارد. به طور متوسط ​​2-4 درمان با فاصله 4 هفته توصیه می شود.این جلسات حدودا20دقیقه طول می کشد. از آنجایی که درمان برای نیازهای هر بیمار سفارشی شده است. سطوح انرژی RF را می توان برای شما تنظیم کرد. بااین کارنتایج خود را به حداکثر برسانید.

نتایج تا کی دوام خواهند داشت؟

نتایج را می توان بلافاصله مشاهده کرد اما نتایج مطلوب 2-6 ماه بعد مشاهده می شود. دوام نتایج به وضعیت پوست و سبک زندگی مشتری بستگی دارد. اما معمولاً نتایج برای 5 سال باقی خواهند ماند.

عوارض جانبی رفع ترک های پوستی باRFچیست؟

تا اینجا از مزایای رفع ترک های پوستی باRF گفتیم .اما درمان ترک های پوستی با RFعوارض جانبی کوتاه مدتی دارد. پوست ممکن است تا یک روزبعد حساس باشد. اما در این مرحله می توان آرایش کرد. بنابراین نیازی به مرخصی از کار یا فعالیت نیست.

برخی از عوارض جانبی رفع ترک های پوستی با  RF عبارتنداز:

• قرمز شدن پوست
  • پوسته پوسته شدن
  • تورم که برای کاهش تورم و ناراحتی از کمپرس یخ استفاده کنید.

برخی از عوارض نیاز به مراقبت پزشکی دارند. اگر هر یک از موارد زیر را تجربه کردید، با پزشک خود تماس بگیرید:

• واکنش آلرژیک
  • علائم عفونت
  • تورم یا قرمزی مداوم
  • کبودی

ازبین بردن ترک های پوستی باRF برای چه کسانی مناسب است؟

درمان ترک های پوستی با فرکانس رادیویی بی خطر در نظر گرفته می شود. اما برای همه مناسب نیست.

شما ممکن است یک کاندیدای ایده آل باشید اگر:

ازبین بردن ترک های پوستی با ار اف

• در سلامت هستند
  • علائم اولیه پیری دارید
  • انتظارات واقع بینانه دارید

ازبین بردن ترک های پوستی با آر اف برای کسانی که ویزگی های بالارا دارند بسیارمناسب است.

از طرف دیگر، در موارد زیر باید از درمان خودداری کنید:

• در حال حاضر یا اخیرا از آکوتان استفاده کردید
  • عفونت پوستی دارید
  • داشتن یک بیماری پوستی متوسط تا شدید (مانند پسوریازیس)
  • در حال دریافت شیمی درمانی یا پرتودرمانی هستید
  • باردار هستید
  • داروهای ضد انعقاد مصرف می کنید

اگر می خواهید رادیوفرکوئنسی را امتحان کنید، حتماً با یک مرکز زیبایی معتبر مانند ساتینا کلینیک کار کنید. این اطمینان حاصل می کند که روش شما با خیال راحت و به درستی انجام می شود.یک ارائه دهنده باتجربه همچنین می تواند انتظارات واقع بینانه ای را برای شرایط شما ارائه دهد.

درمان ترک های پوستی در کلینیک ساتینا چگونه است؟

درمان ترک پوستی باRF یک درمان سرپایی است که در یکی از اتاق‌های درمان خصوصی ما در مرکز زیبایی تهرانپارس انجام می‌شود. به محض ورود، از شما می خواهیم به راحتی در یکی از تخت های درمانی راحت دراز بکشید. درمان RF برای ازبین بردن ترک های پوستی عالی است.درمان ترک های پوستی با آراف زندگی جدیدرا به شما هدیه می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.8]